רעיונות למסיבת פיג'מות לבנות

קונספט מוצלח במיוחד

מאז ומעולם אהובות מסיבות פיג'מות על בנות, במיוחד אם הן משולבות עם חגיגת יום הולדת מושקעת וייחודית כפי שמפיק המותג בנות חוגגות בסטייל. חברתנו מתמחה בהפקת חגיגות בת מצווה וימי הולדת נושאי קונספט המותאמים באופן מלא לגיל הילדים, צרכיהם, רצונותיהם וחלומותיהם. בין היתר, החברה מתמחה בהפקת מסיבות פיג'מות עם מגוון רעיונות ומשחקים יצירתיים ומהנים, אשר יעניקו לביתכם חוויה מרגשת ובלתי נשכחת.

הפקת מסיבת פיג'מות מושקעת ומהנה

יש לנו את כל הניסיון, היכולות והכלים להפיק עבור ביתכם מסיבת פיג'מות מוצלחת במיוחד ליום הולדת או לכל אירוע אחר. זו תהיה מסיבה שתתאים לגיל ילדתכם ותגשים את חלומה במלואו עם מגוון רעיונות מדליקים. רעיונות למסיבת פיג'מות שאנו מציעות כוללים בין היתר:

  • עיצוב המקום - נעצב את חלל השינה למתחם קסום ומפנק הכולל אוהלים מעוצבים מדליקים, תאורת אווירה ועוד שלל קישוטים מיוחדים.
  • כיבוד למסיבה – מדובר בכיבוד מתאים לאווירה לילית כדוגמת עמדות שוקו חם עם מרשמלו ועוגיות.
  • משחקים למסיבת פיג'מות - המסיבות שאנו מפיקות כוללים מגוון מהנה של משחקים מוכרים ומקוריים, המועברים עם הנחיה מקצועית שמדברת בשפתן של הבנות. כך למשל, המשחקים יכולים להיות מלחמת כריות עליזה עם מוסיקה שבנות אוהבות, ועוד מגוון פעילויות יצירתיות ומדליקות כמו הכנת לוכדי חלומות והכנת ברכות לבת השמחה.
  • פעילויות למסיבת פיג'מות - במסיבות שלנו ייהנו הבנות מפעילות מגניבה ומהנה כדוגמת קעקועים מעוצבים, איפור מדליק, תוספות שיער אופנתיות, וכן תצוגת אופנה לילית עם אבזרים מיוחדים, סטיקלייט ופנסים, מסיבת ריקודים עליזה ולבסוף טקס עוגה עם ברכות וחלוקת מתנות.
  • תיעוד האירוע - עם קליפ מקצועי ומושקע למזכרת.

להפקת מסיבת פיג'מות 

להפקת מסיבת פיג'מות מפנקת, מהנה ובלתי נשכחת, ולקבלת עוד פרטים ורעיונות בנושא, צרו קשר עם בנות חוגגות בסטייל בטלפון 052-8444552.