עיצוב בר מתוקים

לחגיגות יום הולדת ובת מצווה

המותג המוביל הבנות חוגגות בסטייל מתמחה בעיצוב מושקע, ייחודי ויצירתי של אירועים, המכונה בעגה המקצועית party styling. תחום זה כולל גם עיצוב בר מתוקים לבת מצווה ולימי הולדת שממתג את האירוע בהתאם לקונספט נבחר, ומעוצב עם הרבה מאוד סטייל ושימת לב לפרטי הפרטים של השולחן.

חשיבותו של שולחן בר מתוקים מעוצב

אין ספק שלשולחן המתוקים ביום ההולדת או בחגיגת בת מצווה יש מקום מיוחד של כבוד, שכן הוא נועד לשמש כאחד ממוקדי המשיכה העיקריים של האירוע ולתרום לאווירה הכללית שלו. בתור שכזה, יש חשיבות רבה לעיצוב שולחן בר מתוקים ייחודי ויצירתי המגרה את הדמיון ואת בלוטות הטעם ויוצר סביבו הרבה התרגשות ושמחה.

עיצוב מושקע ומקורי של בר המתוקים

עיצוב בר המתוקים שאנו מספקות מתחיל בבחירת קונספט, המתאים בין היתר לאופי החגיגה ותכניה, מין, גיל ומספר המוזמנים, ומקום האירוע. בהתאם לנתונים אלו נתכנן ונעצב 

שולחן בר מתוקים תוך שימת דגש לכל פרט, לרבות הבאים:

  • בחירת כיבודים - נבחר בקפידה כיבודים משובחים המתאימים לאירוע ולקונספט שלו ונדאג להתאימם לגוני בר המתוקים. כך למשל, בר מתוקים יכול להיות מורכב ממקרונים צבעוניים, נשיקות מרנג, קפקייקס מקושטות, עוגיות עם כיתוב ועיטורים אישיים, קרמבו, פחזניות וכוסיות עם שלל מילויי מוס נימוחים.
  • כלי הגשה - את המנות המתוקות נגיש על גבי כלים מיוחדים, מרהיבים ובלתי שגרתיים כדוגמת קופסאות בצורות שונות, כלי זכוכית מעוצבים, חבקים לקפקייקס ולמפיות. כל כלי יקושט בשימת לב רבה, למשל בעזרת סרטים או מפיות תחרה.
  • מבנה השולחן - נתכנן את מבנה שולחן הבר בצורה מגוונת ומעניינת, רב ממדית. לשם כך נעזר בתוספות וכלי הגשה ייחודיים ויצירתיים כמו קופסאות מעוצבות, קוביות עץ, סלסילות, וצנצנות.
  • צבעי שולחן הבר - נבחר לאירוע קשת צבעי שולחן שתהיה מתאימה, הרמונית ונעימה, שלא תעלה על שלושה או ארבעה גוונים ועם צבע אחד מוביל, צבע משני וגוונים משלימים.
  • תוספות מעוצבות - בכדי להעניק לבר המתוקים ערך אסטטי מוסף ניעזר בתוספות מקוריות כדוגמת אלמנטים גראפיים ממותגים, פומפונים, סידורי פרחים מעוצבים בקפידה, סרטי סאטן, תחרות, מסגרות של תמונות, בלונים ו/או דגלונים. כל זאת כמובן, בהתאמה לקונספט האירוע ולגוני השולחן והמבנה שלו.

לעיצוב שולחן בר מתוקים 

לעיצוב בר מתוקים לבת מצווה, יום הולדת או כל אירוע אחר, ולקבלת עוד פרטים בנושא וייעוץ מקצועי, צרו קשר עם בנות חוגגות בסטייל בטלפון 052-8444552.