מסיבת רווקות מהממת

אפשר גם בבית

מסיבת רווקות מהממת – אפשר גם בבית

לא מעט בנות שפונות אלינו להפקת מסיבת רווקות, שואלות לגבי מיקום המסיבה. לא מעט מהן חושבות שאי אפשר לערוך מסיבה מעוצבת, מפנקת ו...מהממת בבית. הן חושבות שצריך למצוא מקום מיוחד, גדול, נוצץ ואחר כדי להוציא את כלת השמחה והחברות הטובות לבילוי מגבש. אנחנו חושבות שלפעמים דווקא המסגרת האינטימית של הבית הופכת את האירוע ללא פחות ממושלם.

אז איך אפשר לערוך מסיבת רווקות מושלמת בתוך הבית שתהיה יפה ממש כמו מסיבה בחלל אירועים? הנה כמה הצעות למסיבות מיוחדות שאנחנו אוהבות לארגן לכלות ולחברות הכי טובות שלהן.

כשהספא מגיע עד אליך – מסיבת ספא מהממת לכלה, לך ולכל החברות

במקום לחפש ספא שיסכים לאכלס את כל החברות ובנות המשפחה, להוציא את כולן מהבית ולדאוג בנפרד לאוכל ולאווירה נעימה, אפשר לערוך מסיבת ספא בתוך הבית שתהיה מפנקת ומרגיעה. הכי נוחה בעולם.

רגע לפני החתונה יגיע אל הבית שייבחר כחלל המסיבה צוות של מטפלים שידאג לפנק את כל האורחות של המסיבה בטיפולים לפי בחירתכם, מעיסויים דרך טיפולי קוסמטיקה, לק וציפורניים וטיפולי יופי אחרים. דגש מיוחד תקבל כמובן כלת השמחה שתצא מהמסיבה הכי רגועה שאפשר בדרך אל החופה שלה.

את טיפולי הספא מלווה אוכל משובח שמגיע משף שיכול לבוא לבשל במטבח בבית או לחברת קייטרינג שנבחרת בקפידה, בהתאם לתפריט שמתחשק לכן לכבוד המסיבה. אל אלו מתווספים קוקטיילים שמחים ועיצוב יפיפה ומוקפד שהופך את המסיבה להכי שמחה שאפשר!

היתרון – אפשר להישאר בבית, להתלבש בצורה נוחה, להרגיש רגועות לאורך כל המסיבה – להתפנק עד הסוף בלי לעזוב את הבית.

כל הסטייל אצלכן בבית – סדנת סטיילינג בערב מפנק שהוא כולו בשבילה ובשבילכן

הנה עוד רעיון מושלם למסיבת רווקות בבית. זהו ערב שמוקדש כולו למי שאוהבות אופנה, להתלבש, להתגנדר ולהרגיש הכי יפות שאפשר. אחרי שעיצבנו את הבית ויצרנו סביבה מדליקה שבה אפשר לשבת ביחד ולהנות מסדנה משותפת, מגיעה אל הבית סטייליסטית מקצועית שמלמדת את הבנות להתלבש נכון. אליה מצטרפת עמדת מני-פדי שמוסיפה צבע לציפורניים ולאוורה.

אנחנו יוצרות עבורכן, בכל מסיבה בבית עיצוב מלא בסטייל, עם שולחנות מתוקים שמותאמים לנושא ומעוצבים בקפידה וגדושים בקינוחים שיעשו לכן שמח על הלב. אנחנו דואגות להביא עד אליכן כיבוד עשיר מקייטרינג איכותי או לשלב במסיבה שף שיבשל לגמרי בשבילכן. אנחנו מעצבות את הסביבה הביתית כך שתתאים לאירוח של כל הבנות ודואגות לכל פרט, כך שתרגישו במסיבה מהממת ויפה, גם בתוך הבית.

בנות חוגגות בסטייל – זה המוטו שלנו, אנחנו דואגות לכל פרט ויוצרות עבורכן מסיבת רווקות בלתי נשכחת שבה כל פרט מתוכנן בקפידה והכל עטוף בסטייל בלתי נגמר. כל מסיבה כזו היא עבורנו השראה והזדמנות להיות יצירתיות ובעיקר – להגשים עבורכן חלום על מסיבה מלאה בסטייל, בנוחות של הבית. 

רוצות לשמוע עוד פרטים? שנתפור לכן מסיבה יחודית עבור הכלה שלכן?

מוזמנות לפנות אלינו:)

0528444552

038033333

שלכן באהבה,

ענת