האירוע מתקרב? יום ההולדת בפתח?

רוצים ללמוד איך לקצור מחמאות מעיצוב שולחן המתוקים?

קבלו כמה טיפים לעיצוב והפקת שולחן קונספט מושלם לכבוד יום ההולדת או האירוע הבא שלכם!!

עיצוב שולחן המתוקים הינו אחד האלמנטים הבולטים ביותר והמרשימים ביותר ביום ההולדת או האירוע שלכם, דרכו נכנסים לאוירת האירוע, ומתרשמים מה נושא האירוע, ניתן לעצב אותו בהשראת איזה נושא שבא לנו והוא משדרג לנו ברגע את האירוע מסתם יפה לאירוע מושלם אז למה לא להשקיע בו קצת מחשבה, מעט קריאטיביות, תוספות מעניינות של חומרים שיש אפילו בבית ועבודת צוות מהנה והנה יש לכם שולחן מעוצב ומהמם שגורף מלא מחמאות!!

אז כיצד בונים שולחן קונספט מנצח??

תחילה בוחרים נושא לאירוע, לדוגמא: אירוע בנושא נסיכות, פיות, פיראטים, מלחים, אביב, ספא בנות, מסיבת רווקות, יום אהבה, וכו...יכול להיות כל נושא קרוב ללב החוגגים.

צבעים - לפי נושא האירוע בוחרים את סקאלת הצבעים שתשלוט באירוע שתהיה מורכבת לא יותר מ-3 או 4 צבעים. לאחת שבחרנו צבעים בונים את תמהיל הצבעים לפי 60% צבע מוביל, 30% צבע משני ו-10% צבע משלים. כך נוצרת לנו הרמוניה נעימה לעין.

 

תכנון - שילוב של כלי הגשה בגבהים שונים לכדי יצירה של שולחן בעל ענין וגיוון. כאשר בוחרים בכלי הגשה בעלי גבהים שונים ונעזרים גם בהגבהות שונות כגון - ספרים, קופסאות, מעמדים שונים, בקבוקי זכוכית, צנצנות, סלסלות, נוצר אפקט גובה מעניין בשולחן ונוצר שולחן רב ממדי שיוצר עניין רב.

 

שילובים ותוספות - על מנת ליצור עניין נוסף בשולחן, ניתן להשתמש גם במסגרות של תמונות, פונפונים שיורדים מהתקרה אל השולחן, שרשראות, דגלונים- כל אלה מגבירים את העניין והיופי בשולחן ומעצימים את אפקט הגובה.

DIT - אלמנטים שניתן להכין לבד ומוסיפים עניין רב בשולחן- שרשראות דגלונים מבריסטולים בצבעי השולחן. גוזרים משולשים ומחוררים בעזרת מחורר בשני צידי המשולש ומשחילים סרט. שילוב של סרטים שונים, סרטי סאטן, רפייה, תחרה יוסיפו עניין בכלים ובאלמנטים השונים.

 

פונפונים - ניתן להכין לבד פונפונים מיריעות נייר ממשי, כאשר מקפלים אותם בצורת אקורדיון בכפל שרוחבו כ-2-3 סנטימטרים , קושרים את המרכז בעזרת חוט. ואז מתחילה עבודת הפרדת היריעות בעדינות על מנת לא לקרוע את ניירות המשי העדינים עד ליצירת כדור תלת מימדי.

 

ניתן לשלב גם קוביות מעץ, אותיות מעץ עם כיתוב רלוונטי ובלונים כמובן(בצבעי הקולקציה)

כלים - שימוש בכלים שונים, כלי זכוכית שניתן לקשט עם כל מיני סרטים שונים, שימוש בקופסאות מרובעות, עגולות, קטנות גדולות עליהן ניתן להניח את הכיבוד.

כיבודים למסיבת יומהולדת חגיגית שיכולים לשדרג כל שולחן ויחד עם הכלים הנכונים ישתלבו בהרמוניה עיצובית יפיפיה לעין. ניתן להשתמש בנשיקות מרנג, מקרונים בצבעים, כדורי שוקולד מעוטרים, סוכריות על מקל, סוכריות גומי בצבעי הקולקציה, מרשמלו מצופה בשוקולד עם סוכריות, קפקייקס מעוטרים, ריבועי בראוניז מעוטרים, עוגיות עם כיתוב אישי, כוסיות קטנות עם מילויים שונים של מוסים, פחזניות קרמבואים ועוד...

שילוב של פרחים יפים בשולחן גם יכול להעשיר את המראה והענין.

בנוסף לכל העיצוב ניתן למתג את האירוע ע"י הוספת אלמנטים גרפיים ממותגים, שניתן להזמין ממספר חברות מובילות בשוק כמו partix ו- Finelines עיצוב ומיתוג אישי ומבנות חוגגות בסטייל.

אלמנטים אלה מוסיפים רבות לעיצוב השולחן, ניתן למתג מתנות אישיות, חבקים למפיות, קופסאות לפופקורן, חבקים לקפקייקס, דגלונים לקישוט השולחן ועוד.

מקווה שבעזרת המידע הנ"ל תקצרו מחמאות באירוע הבא שלכן!!

ואם בכל זאת אתן צריכות עזרה בארגון עיצוב והפקת האירוע- מוזמנות לפנות אלינו - לבנות חוגגות בסטייל ואנו נפיק לכן את האירוע הכי יפה שיש!